Clubmax Paylaşım PlatFormu

Hoşgeldiniz, Misafir.
En Son Ziyaretiniz:
Toplam Mesajınız: 0


 

Kayıt OlAnasayfaPortalli*TakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 ögrenci evine hırsız girerse

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
sevdaçiçeği
Süper Mod
Süper Mod
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 861
Yaş : 27
Nerden : kütahya
Hobi : barışı dinlemek barış akarsuyu çok seviyorum
Meslek : meslegim belli degil
Kayıt tarihi : 07/09/07

Özellikleriniz
Foruma Katılım %si::
100/90  (100/90)

MesajKonu: ögrenci evine hırsız girerse   Salı Ekim 30 2007, 17:43

ab sigaran var mı ya?
- masanın üstüne bıraktım iki tane. sen uyumaya devam et, ben gidiyordum zaten.
- eywallah abi. çıkarken kapıyı sıkı çek. biraz zor kapanıyor.
- tamam oglum sen yat..

abi merhaba naapıyosun
-naapıyım lan bulasık yıkıyom
-hayrola abi tanıyamadım
-hırsızım lan ben utanın olm utanın
-hıı abi sen devam et zaten sıra sendeydi bu gun bi de makarna suyu koysana

-abi ne calcaksan cal işte ugrasma uyuyom
-su delphi notları nerde onları söle bari kırtasiyeye satiyim bari 5 milyon eder belki
-nahhh veririm onları ıkı saat yazdım ben
-edebiyatı ver bari
-masanın ustunde gıt al zzzzzzzz

- kalk ipne kalk! tü! allah belanızı versinl lan... bu ne pislik ne ipne sordum arkadasına sıra sendeymiş
- ?! noolyo lan
- ver bakiim o sopayı... şu toza bak...
- ama?
- çekil... çekil... ulan şu dagınıklıga bak... la ya bi misafir gelse?
- ha?
-ben bulasıga gırıyom sende tuvaleti temizle pislik herif

+kalk lan kalk şunları yerleştir
- höö.. sen kimsin ? abi bunlar ne.. saat. radyo. off off tabak. gümüş kaşık..
+gençlik günlerim aklıma geldi dayanamadım
-ağlama abi. bi bak makarna varmı o torbada

+ooooooooo hoşgeldin abi naber?
- +geç kaldın abi biz partiye başlamıştık..
-len sizin yarın sınavınız yok muydu?
+tittiret abi sınavı.. gel bak burda kızlar da var...
-ben aslında gelmicektim de bi uğriim dedim..


+ay inanmıyorum ayy inanmıyorum..kim gelmiş?
-kim gelmiş? (nerden tanıyo beni bea?ulen bu benim eskilerden olmasın?! )
+amanın da amanın kim gelmiş..evimize erkek gelmiş..

-ulan bu ne dağınık böyle köpek yaşamaz be burda
-abicim öğrenci evi bi el at toplayalım hadi
-bak yardım ederim ama pc yi götürcem giderken
-neden abi yaww
-kardeşim işim bu benim
-eyvallah abi sen öle diosan öledir
(aynı gün akşam)
-beeerk pc nerde beee
-ya sabah çok iyi bi abi geldi evi topladık baksanıza
-kimmiş oğlum o iyi abi
-ya tanımıyorum evi toplamana yardım ederim ama pc yi alırım giderken dedi bende tamam dedim
-laaaan laaaan salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak........................

h - ala alaaa e burda birileri oturuyor sanıyordum ben ..
ö - zzzzzzzzzzz....
h - ııyykk ne kokuyo burası bea.. mutfağa bak şuraya bak mutfakmı birahanemi belli değil ..
ö - (gözlerini ovuşturarak mutfağa gelir) abi bi kave yapsana bana yaa ..
h - hönk ..
ö - abi bakma mal mal yapıver işte .. kendinede yap tamam sigaralar benden o sırada iki laflarız kendime gelirim bende..
h - (haalaaaaa hönkk..) tanışıyomuyuz birader..
ö - abi ya emre nin arkadaşısındır ya selim in ya ferda nın ya uğur un ya sanem in ya duygu nun ya kemal in vs vs vss.. bu eve girip çıkan belli değilki.. ne farkeder kimsen kimsin hepimiz öğrenci değilmiyiz..
h - oha ohaa olm küçücük evi yurda çevirmişsiniz siz anlaşılan ama içi boş..
ö - nasıl içi boş abi..
h - bayaa olm 17 senelik hırsızım ilk defa böyle boş ve piss kokulu bi ev görüyorum..
ö - hırsızmı abi bana bişi yapma ne istiyosan alabilirsin..
h - kafamı geçiyosun olm sen ne varda neyi alcam ala alaaa... al şu paralarıda bişiler alın temizletin şu evi bidaa görmiyim..
ö - höö .. peki abi..

hırsız: bu ne be? çalınacak bişiy yok nasıl ev bu?
öğrenci: ???(hırsızın girdiğini farkedince bi köşede bekler)
hırsız: elli tane bira şişesi dışında...
öğrenci: (hala beklemektedir)
hırsız: dağınıklığa bak..hayrıma toparlıyayım bari şurayı..şu şişeleri atmakla başlayayım..
öğrenci: (hemen atılır) abi dur ne yapıyosun?
hırsız: ne yapalım toplayıp çalacak bişey bulamayınca ortalığı toplamaya başladım.
öğrenci: abi onu demiyorum.. sen potansiyel beş ytl.yi çöpe atmaya çalışıyosun ona engel olmaya çalışıyorum..

+abi işte bu ev
-iyi olum hadi girelim
+abi bu ne yaa fenerin pili bitti herlade evdeki hiç bir şeyi göremiyorum..
-lan salak fenerde poblem yok. evde var problem.
+ nasıl yanii
-lan gerizekalı burası öğrenci evine benziyo
-ee ne olmuş ki
+allah cezanı versin...
-ya abi ne var bundaa.
+olum fener ışık veriyoda ışığı alacak mücevher eşya filan yok. boş boş duvar her yer..
-yaa abi acıdım ben şimdi bu öğrencilere.
+ yaa olum gör gör..
-abi şu diğer evden aşırdıklarımız varya..
+eee
-onları sevabına buraya bıraksak diyorum haa
+iyi fikir ulan.. sevaptır. sadakamız olsun anasını satayım..
-abi büyüksün.
+ee öyleyim

Sen kimsin nan
benmi şey
kimsin dedim kaldır ellerini.
evini soyacaktım sadece,effet elini ayagını öpiyim,bırak gideyim.
affetmemi istiyomusun?
evet evet.
o zaman önce kirli çamasırlarımı yıka..ardından gömlekleri ütüle,sonrabulasıkları yıka affederim
emredersin abi.
ulan şansa bak keske her ay böyle hırsız girse yırttık falla

Hadi oglum bak ben planı yaptım bu evi soycaz bu gece
Tamam abi hadi girelim
hee girdik başla bak mucehver falan ne bulursan topla
Abi abi
ne oldu yine
-Abi burda bişey yok ki
nasıl yok laannn
Abi bi halı var iki koltuk
bırak onları neyapalım bee
mutfaga bi bakayım abi ben
tamam hadi çabuk ol
bu neyaaaaaaaaa
Buldunmu lan ne kadar para varmış ?
Ne parası abi tezgah pislikle dolmuş
Hadi gel bi el atalımda temizleyelim
Laan salak biz temizlikçimiyiz hırsızız biz
Yazık abi ya
al şu mucehverleri bırak ta evi temizlesinler
Hadi abi sırf zarar bu ev kaçalım
çabuk lan uyanmasınlar bunlar şimdi açtır yemek falan da ister
hadi topuklayalım

Hırsız: Ulen şu eve bir giriyim kapısıda sağlam değil
Ev Sahibi: Aha yakaladım 3 aylık kirayı alalım koçum
Hırsız: Abicim ben bu evde kalmıyorum
Ev Sahibi: Giren çıkan belli değil yalan söyleme
Hırsız:
Ev Sahibi: Kira aslanım kiraa
Hırsız: Abi ne kadardı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mazlum
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1193
Yaş : 25
Nerden : ANTALYA
Hobi : Futbol Basketbol Pc oyunu
Meslek : ögrenci
Kayıt tarihi : 07/08/07

Özellikleriniz
Foruma Katılım %si::
100/95  (100/95)

MesajKonu: Geri: ögrenci evine hırsız girerse   Salı Ekim 30 2007, 19:06

tsk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://clubmax.all-up.com/
bilal_fb
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1128
Yaş : 24
Nerden : ANTALYA
Hobi : spor muzık kıtap okumak
Meslek : öğrenci
Kayıt tarihi : 11/08/07

Özellikleriniz
Foruma Katılım %si::
100/85  (100/85)

MesajKonu: Geri: ögrenci evine hırsız girerse   C.tesi Ara. 22 2007, 10:40

paylasımın ıcın saol

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.hebunhack.forumonline.biz
bejvan
Süper üye
Süper üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 23
Nerden : batman
Hobi : şarkı dinlemek
Meslek : öğrenci
Kayıt tarihi : 16/08/07

Özellikleriniz
Foruma Katılım %si::
100/65  (100/65)

MesajKonu: Geri: ögrenci evine hırsız girerse   Perş. Şub. 07 2008, 15:05

tsk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://clubmax.all-up.com
hebun_302
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1354
Yaş : 25
Nerden : antalya
Hobi : Güzel olan herşey
Meslek : Öğrenci
Kayıt tarihi : 03/08/07

Özellikleriniz
Foruma Katılım %si::
100/100  (100/100)
MesajKonu: Geri: ögrenci evine hırsız girerse   Ptsi Şub. 11 2008, 00:58

tşkler paylaşım için

_________________


Ölüm bizim için doğuştur,
Ölüm bizim için Özgürlüktür,
Ölüm bizim için zaferdir...
O Zaman öldür....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://clubmax.all-up.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ögrenci evine hırsız girerse   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ögrenci evine hırsız girerse
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Clubmax Paylaşım PlatFormu :: Eğlence :: Fıkralar-
Buraya geçin: